Akcja edukacyjno – informacyjna „Przygotuj się na wstrząs” wygrała złotą statuetkę w międzynarodowym konkursie Stevie Awards w kategorii Issues Management!

Akcja edukacyjno – informacyjna „Przygotuj się na wstrząs” wygrała złotą statuetkę w międzynarodowym konkursie Stevie Awards w kategorii Issues Management!

Uprzejmie informujemy, że akcja edukacyjno-informacyjna „Przygotuj się na wstrząs”, którą objęta jest patronatem Polskiego Towarzystwa Alergologicznego wygrała złotą statuetkę w międzynarodowym konkursie Stevie Awards w kategorii Issues Management!

Stevie Awards to prestiżowe nagrody przyznawane od 2002 r. firmom i ludziom biznesu z całego świata. Konkurs ma na celu docenienie ich osiągnięć i wkładu na arenie międzynarodowej. Każdego roku do konkursu zgłasza się ponad 10 000 organizacji z ponad sześćdziesięciu krajów. W ocenie każdego z programów wykorzystuje się spostrzeżenia i doświadczenie ponad dwustu sędziów z całego świata. Międzynarodowe jury złożone z ekspertów w dziedzinie komunikacji przyznaje złote, srebrne oraz brązowe statuetki, nagradzając w ten sposób najlepsze osiągnięcia z branży public relations oraz marketingu.